aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Thursday, January 24, 2013

sangat2 merindui Rasulullah S.A.W



Bismillahirahmanirahim...
hari ni 12 Rabiulawal 1434 H..
hari kelahiran baginda S.A.W..
nabi kita semua....
tahun nie tahun yang betoi2 aku menghayati,merindui,mencintai Rasulullah sedalam2nya...
sebelom2 nie aku sambil lewa je...
aku rindui,cinta,sayang Rasulullah selama nie..
tapi tak sedalam apa yg aku rase tahun nie...
setiap kali mulut aku sebut Rasulullah mesti air mata aku akan mengalir ...
sungguh aku merindui,mencintai dan sayang sangat kat Rasulullah...
tapi layak ker aku insan yang jahil...
insan yang banyak sangat buat perkara mungkar nie untuk bersama junjungan besar
 Nabi Muhammad s.a.w...
aku rasa aku sungguh x layak bersama Rasulullah tapi aku ingin bersama
baginda di jannah-Nya...
tapi itu semua hanya ALLAH yang mengetahuinye...
aku teringin sangat nak jumpe Rsulullah...
aku teringin nak mimpi bertemu Baginda....
tapi apakan daya tuh sume angan2 aku...
mana mungkin insan sekerdil aku dapat mimpi bertemu Rasulullah....
ya ALLAH ampuni lah dosa ku yang terlalu banyak ini...
dosa aku melebihi pahala aku yang terlalu sedikit ya ALLAH...
aku rindukan kekasihMu ya ALLAH...
tetapkanlah imanku,mantapkanlah imanku...
perbaikilah akhlak ku ya ALLAH...
aku akan cube sedaya upaya untuk menjadi hambamu yang solehah...
dan menjadi umat terbaik Rasulullah...
semoga umat-2 nabi Muhammad akan menjadi lebih baik daripada hari ini :')
perbanyyakkan selawat....
bukan sempena maulidur Rasul je...
tapi jadikan itu sebagai amalan kite setiap hari ...



video kat bawah nie memang dah lame..
dan aku dah banyak kali tengok ...
memang tersentuh sangat dengan kasih sayang Rasulullah S.A.W..






semoga Kasih sayang kita semakin bertambah kepada Rasulullah S.A.W :')
berilah cintamu kepada ALLAH dan Rasulullah S.A.W terlebih dahulu
sebelom cinta itu diberi kepada insan lain...
cintai ALLAH dan Rasulullah melebihi insan lain...

salam alaik :)

No comments: