aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Thursday, January 10, 2013

nak masak ape??



hyep :)
tengah buat pe tu ??
ape tengah tid0q??
agak ler tid0q tak solat isyak dulu ke ??
hahaha mybe isyak kol 3 kot boleh buat tahajud skli ye dok ??
okee maaf termelalut pulak :3

aku tak tau nak masak ape !!
mak,akak n k.cik keluar pegi munajat...
 dan aku !!! kene tinggal rumah dengan 2 lelaki n opah aku :(
2 lelaki tuh abang ngan ayah sedare aku..
bukan husband oke :P
then aku ditugaskan masak tok depe..
hailaaa ~ aku nak masak ape??
mentang2 ler aku baru nak belajor masak...
pakse aku masak sorang2...mane aku tau :(
mak aku cakap "anis kat dapur tu ade ayam buat larr ape yang patot"
buat ape yang patot?? buat dono je larr ngan ayam tuh okee tak ??
hahahah :D
tapi kesian pulak orang dlm umah nie kebulur pulak ..
nak masak ape??
goreng je larr tau...
ayam goreng pon sodap ape !!!
tomyam tadi pon ado lagi...
redah je larr makan ayam goreng malam nie...
sape suruh aku masak kan....ngeh3..
padan muke aku mak aku suruh bljaq masak awai2 tak mo...
kan dah menyusahkan diri sendiri ....

okee larr sory kalau entry aku nie agak membosankan :)
btw aku memang suke melalut pon kat blog nie  :P
so jangan marah ye !!
got to go nak masak ayam goreng !!!

salam alaik ^_^

No comments: