aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Monday, January 28, 2013

MUET ^_^


Bismillahirrahmanirrahim..

tengah buat ape tu??
hope korang tengah buat perkara yg bermanfaat larr ye :)

pagi nie aku nak share pasai video muet yang aku tolong kawan aku tuh...
macam shooting ler jugak :p
video nie untuk subjek muet (STAM)
aku jadik camera girl nye...
bertapa penatnye jadik camera girl nie...
hohoho
nak melayan kerenah retis (artis) lagik...
macam2 peel ada...
tapi alhamdulillah sumenye berjalan lancar n dah selesai rakam video sume...
tinggal nak edit2 je ckit lagi..
kit0wang buat video kat lake garden ...
sekitar lake garden ler jugak..
kat depan zoo ade,kat tmpat orang joging pon ada...
video nie buat mcm lagu one thing (one direction pnye lagu)
versi muslimah pnye :)
takde dedah2 aurat...
insyaAllah time wat video tuh aurat sume terjaga ...
time wat video tuh ade kwn aku nie pemalu larr,agresif mcm2 gaya ade ...
time wat video kat padang ade ukhti2 nie buat usrah...
kit0rang kan tengah buat video mesti la agak bising...
risau pulak ganggu deme buat usrah...
jangan deme kate kit0rang gedik dah larr...
ye laa kit0rang nie riuh ckit....
tengah2 aku dok rakam ade plak kwn2 aku yg terjatuh la,buat jatuh...
mcm2 deme nie,...
aku pon layan je larr :P
seperti bese kit0rang nie kalau da kuar tak sah x snap gmbr..
nnti aku tunjuk kat bwh2 tuh noh :)
target deme nak buat vid nie 3 ari...
tapi alhamdulillah Allah permudahkn jadi amik mase 2 ari je buat video nie...
walaupun ade jugak halangan sikit2..

okee aku malas nk berceloteh pnjng2..
satgi ayat aku pon jadi tunggang terbalik...
okkeee nie pic2 tuh ---- >>

nie larr group kwn aku tu :)




nadia kamaruddin :)



zakirah :)
die nie kalu snap pic suke buat muka !!



syafini :)
nie pemalu yg amat !!



athirah :)



atikah :)



afiqah :)

armalina :)
cun kann??



nie tak tau sapa :D



arm n anonymous :)




tiup belon untuk video :)


armalina sonok dah berjaya tiup :)


tiup2 jgn x tiup :)


men belon nie pulak :)


time tgh shooting :p

okee udah2 ler tuh pic yg aku bwk msuk !!
perasan tak kebanyakkan pic dengan gitar??
haha bese ler orang jarang pegang gitar camtu ler gaya nye..
nk pose ngan gitar je tau....
main pon tak reti pose je larr kn ??
video tuh nanti kalau dah siap aku uploadkan,....
tuh pon kalau kawan aku bagi larr :p

okeee larr nie je kot entry  aku kali nie :)

Salam alaik ^_^

**sory if entry nie bosan :p



No comments: