aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Sunday, April 29, 2012

nikmat sakit :)






camat pagi sume :)
wat ape tu??
sihat x??

hurm skunx aku tengah merasa nikmat sakit....
memang rase sakit sangat-2....
tapi mak cakap tu nikmat sebab insyallah dosa-2 kecil aku akn terhapus..
harap-2 ye larr kan...
jenoh jugak nak menahan sakit nie...
aku dok dalam bilik sambil on9 kejap....
ubat pulak da habis.....
huh susah nak menahan sakit nie tapi kene jugak sabarkan??
Allah tak kan menguji hambanya dengan ujian yang x mampu hambanya tanggungkan??
aku saje je update blog nie...
sebab x taw nak wat ape..
ade citer best x nak share....
kalau ade cite best kat blog korang antar link korang kat blog aku nie ye :)
aku tunggu ^_^



okeee larh nie je larr k...
asslamualaikum ^_^

3 comments:

Engku Muzahadin said...

Ermmm, kita pun sakit jugak! Takpe la, sabar ek.. Ada hikmahnya tu...

Fakhrul Haiyin said...

sabar jak laa. n doa byk2. hehe XD

aneyz said...

okey...thnx 4 comment engku muzahidin n fakhrul haiyin