aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Wednesday, April 18, 2012

pencinta tebaik =P




hyep sume :)
perak je cuti kan ari nie???
aq pon x taw cuti ape nie...
hahahha terok-2


aku tengah tak tenteram nie...
sok kene hafazan surah yassin....
huh da lah hafal sikit-2 tapi time kat ustaz terus lupe ape yang da hafal tu...
nervous pnye pasal larr kate kann...
budak kelas aku ade yang da abis hafaz da kat ustaz...
giliran aku lambat so lambat ler aku hafaz kat ustaz...
urghhh takot ler...
takot-2 pon still sempat layan novel Adam & Hawa (novel pqah )
dah bape kali dah bace novel tu...
hik-3
amik dari umah pqah lerr novel tu....
tapi semalam pas balik dari umah pqah....
kene marah terok ngan orang dalam umah nie =(
aku cakap bende betoi tapi depe kat aku buat alasan n menipu...
sabar je larhhh...
menangis larr sorang-2 semalam sambil bace novel :(


aip-2 mcam x de kena mengena je ngan tajok entry...

citer aku macam xdek kene mngene je dgn tajok entry aku kan??
hahahaha tajok entry tu pasal ost lagu cinta kura-kura je....
hahahaha
aritu dengar cam tak best je tapi dok dengar banyak kali best larr pulok =p

okeyyhh-2 nie lagu pencinta terbaik tu >>>
korang dengar larr k...
kalau x suke cepat-2 pause or stop kan lagu tu =)





okeee tu je aku nak taip :)
nak solat zohor pulok =p
assalamualaikum ^_^