aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Wednesday, April 4, 2012

gembira dan geram bercampur baur..





camat petang sume :)
dah solat asar ke belom ??
kalau belom cepat-2 larr g solat ye...
tak baik melengahkan seruan Allah ...

aku baru je balik sekolah nie...
kalau tidak balik kol 5...
nie pon balik awal sebab lari g umah kawan....
malas nak masuk koko...
mood aku hilang 100% nak masuk koko....
nak taw sebab ape ??
wait n read nanti aku ceritakan...
aku nak citer dulu ape yang eppy ari nie :)
yang x seronok tu citer last-2 larr kan..
hari ini aku rase belajar best sangat...
tak de rase malas,tension or sewaktu dengannye larr....
yang paling best time BI larrr...
mule-2 cikgu masuk takut jugak cikgu angin tak elok ker...
sebab cikgu BI aku merajuk ngan kelas aku hari tu...
dak kelas aku dan aku sekali tak berani nak mintak maaf balik....
hik3 pengecutkan kite0wng???
tapi alhamdulillah teacher mahani da okeyh...
rase lega sangat-2....
time kelas die tadi dye wat satu game..
wat perkataan lain dari perkataan nie "preposition"
sume ade 4 group....
group yang perkataan paling banyak dapat RM 20
pergh RM 20 uh....
sape nak bagi senang-2 cam tu je...
hahahaha..
so ape lagi satu kelas uh bertungkus lumus buat seberapa banyak perkataan yang boleh...
time kat white board uh sume dok pakat tutup ape yang depe tulis termasok aku ler :P
penuh larr kat whiteboard time tu...
pastu time teacher nak check sape paling banyak n yang betol perkataan..
sume pakat kecoh nak cari kesalahan group lain...
tapi akhirnya group Solahiah yang menang :(
satu kelas pakat b0oo kat group dye coz tak puas ati...
bagi aku memang kecoh arr kelas tadi...

okee sekarang nak citer bende yang aku geram pulok...
kat skola aku ade wat 1 program hias meja dengan bende yang menarik dan berunsur ilmu...
meja tu sume da ditetapkan kat mane...
tapi masalahnye meja kelas aku iaitu 5 Khadijah a.k.a 5pA kelas f.3 da amik...
so kit0wng amik arr meja yang selalu kit0wng duduk....
petang tadi kene hias meja uh...
kit0wng da bincang elok-2 dengan dak klas yang kit0wng amik meja dye uh...
tapi STAM buat kecoh plak....
huh memang panas sat arr budak kelas aku tadi..
dah larr tengking-2 cakap elok-2 tak boleh ker...
depe ngat depe senior boleh tengking-2 budak bawah....
kit0wng pon ade perasaan arr..
memang sentap giler tadi depe tengking....
budak kelas aku sume bengang....
da bising-2 camtu aku teros g umah kawan aku.,..
mood aku da x de da time uh..
nak tolong budak kelas aku hias tapi aku sakit ati tengok muke STAM...
memang sabar je time uh....
geram yg amat sangat larr time tu...

k larh nie je aku nak citer...
maaf kalau boring :P
 
okee assalamualaikum ^_^

p/S : kalau entry aku nie boring aku mintak maaf sgt-2
dan kalau korang ade cite yang menarik post larr link korang at comment kat bawah tu okee :)
insyallah aku akan datang blog korang n bace cite-2 tu :)

3 comments:

Mimi Nur Farahin Hassan said...

paling tak suka bab senior buli junior ni. saya pun nak kongsikan cerita saya pasal senior kat awk. hehe harap sudi baca =)
http://mimifara08.blogspot.com/2012/03/maaf.html

Faiz Shafie said...

kite sbye la :) hehe

done follow.

Faiz Shafie said...

kite sbye la :) hehe

done follow.