aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Tuesday, April 3, 2012

jealous :(






camat petang sume :)
cihat x sume ??
da makan belom ??
baiknye aku amik berat sal korang an ...(x malu betoi puji diri sndri)

tadi aku balik hujan lebat gilerr...
balik dalam hujan ler tadi naik moto ngan kak cik aku....
keta akak gune pulak so terpaksa larr naik moto jugak...
harap-2 demam ler malam ni ngan esok...hik3..
dah lame x demam...
kalau demam boleh manja-2 ngan mak aku....huhuhu...

okeee-2 aku wat entry nie sebab nak cite yg aku jelez...
macam korang tgok tajok entry aku tu larr...
nak taw tak jeles sebab ape..
meyh dekat-2 ngan skrin pc korang bace ape yang aku taip..
hik3...
aku jelez sebab semalam cikgu at skola aku sambut bufday dak yang lahir bulan april..
cikgu sambut time perhimpunan...
sambut bufday nie sempena program yg cikgu lancarkan "guru penyayang"...
s0 time sambut uh ade larr sebijik kek coklat..
sape yang bufday bulan april dapat ler merasa kek uh...
jelez beb aku pon nak jugak..
kek coklat plak tu feveret aku tu...
jelez-2 >_<
dah arr cikgu yang suapkan...
time dalam kelas saje aku tanye kawan aku..
aku :"weyh kinah sedap x kek uh"
kinah :"sedap giler...lemak berkrim...memang sedap giler arr..."
hampeh betoi saje nak bagi aku lagi jelez..
aku pon nak jugak orang sambut bufday aku....
hehehe tak malu ann aku..
biaq larr annn...
time kecik-2 dulu tiap-2 tahun sambut...
nyh da besar panjang nie tak de dah mak ngan abah nak sambut bufday aku...
btw bulan mei nie bufday mak aku...
nak bagi hadiah ape ek???
sape-2 yang ade idea bagi tau k :)

okee larr aku nak tengok citer cinta kura-2 dan adnan sempit 2 :)
assalamualaikum ^_^

No comments: