aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Friday, April 27, 2012

happy + terharu :')





hype sume:)
wat ape malam jumaat nie :)
mesti ramai yang tengah on9 kan...
mentang-2 ler esok x cuti...
termasok aku sekali.....

mood aku malam nie happy + terharu....
nak taw x sebab ape...
sebab dye
jeng


jeng


jeng


jeng


jeng


sebab mak aku hadiahkan aku Al-quran tafsir....
tambah-2 warna purple feveret colour aku tu....
syok giler tadi...
dapat-2 teros nangis....
wat sujud syukur terus......
dah lama aku nak quran tafsir aku sendiri...
kat umah ade je quran tafsir tapi jenis besar susah nak bawak jalan-2....
walaupun bukan jenis al-quran yang aku impikan...
tapi aku tetap suke....
al-quran tu still byk manfaatkan???

thnx mak thnx sgt-2...
anis syg mak sgt-2 bukan sebab mak hadiahkan anis al-quran tapi mmng anis sntiasa syg mak....



cantikkan al-quran nie:)




tapi aku punye bkn camnie....







hehehehe...
okeyh larhh tu je nak taip....
assalamualaikum ^_^


2 comments:

SunnyFunny said...

wahh . bestnya . untung lahh dapat Al-Quran Tafsir .

:)

^_^ aneyz ^_^ said...

alhamdulillah untung sgt-2 :)hik3