aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Saturday, April 14, 2012

Segmen: Review by Lily




olla :)
aku baru balik dri training taekwondo...
perghh pening gler pale aku dok pusing sana pusing sini...
da macam menari jerk tadi....
btw best larr training tadi...
eppy jer x tensi0n pown...

okee-2
malam nie sesaje je nak join segmen cik lily kite nie :)
da di ajak kan so aku join larr..
sebagai menghargai dia dtg singgah blog aku yg daif nie =p
okey malas nak bleter pnjg....

nie banner segmen tu >>





x diwajibkan pon tag blogger lain tpi mcm diharuskan je...
so aku tag je larr k


cukup ler tue ye tag dua orang :)
hik3...
okee-2 nie jer..
nak join ke??
meyh-2 klik sini!!!

okeyh tue je..
assalamualaikum ^_^



3 comments:

Lily RIna said...

Terima kasih sudi join :)

aneyz said...

most welcome :)
no hal ler join2 nie :)

Unknown said...

from the same segmen,, done folo u,,
hit me back,,kalo sudii
thx
http://sarakassim.blogspot.com/2012/04/segmen-review-by-lily.html#comment-form