aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Friday, March 23, 2012

lagu baru :)



hyep kowunx :)
ade sihat ka??
kalau x sihat g larr klinik oke??
jgn biar sakit camtu jer t makin terok lak...

okee ari ni  aku nak tukar lagu blog..
saje je nak tukar..
tadi lepas abis usrah kat sekolah tadi..
budak BADAR buka lagu ya taiba~~
macam best jer dgr lagu 2 tadi..
dan malam nie aku rase nak tukar lagu blog aku nak bubuh lagu ya taiba 2..
kalau ade sape2 x suka minta maaf larr ye..
janji aku suke lagu 2...
kalau x nk dgr lagu 2 klik la butang pause dekat atas sebelah kiri 2 okee :)
haaa...tadi dekat sekolah da dapat result thanawi...
memamng cuak sangat2 time cikgu bagi tadi..
sejuk giler tangan aku..
tapi alhamdulillah aku dapat jayyid jiddan..
bersyukur sangat..
ade jugak terselit perasaan sedih sebab x dapat mumtaz..
tapi redho je larr sebab benda da jadi..
SPM nanti nak buat betol2...
semua yang jadi ada hikmahnya kan ??
insyallah SPM aku dapat buat lagi baik dari ini ^_^
hurm sekarang dekat umah nie banyak sangat masalah..
kesian dekat mak aku :(

okeyh larr korang nyh je kowt entry aq malam nie..
assalamualaikum :)

No comments: