aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Saturday, March 24, 2012

dugaan aku pagi nie...


hyep korang :)
camat pagi malaysia !!!
mesti ade yang tak bangun lagikan pagi-pagi cam nie...
bese larr cuti larr kate kan..
btw kadang2 aku pon tak bangun lagi time nie..
nie bagon awai pon coz nak pegi sekola pagi tadi..
tapi tak jadi pegi...
nak taw tak sebab ape??
kalau nak taw aku nak citer tpi kalau tak nak taw pon aku tetap nak citer..hik3...
pagi tadi aku bangun tido kol 6:40 a.m..
bagun2 teros g mandi pastu solat n then siap2 nak g sekolah...
kol 7:15 aku kuar umah...
abah bagi duit isi minyak moto n duit belanja....
pas kuar umah aku g larr petronas nak isi minyak larr kan...
abes 2 nak wat ape lagi kan??
ramai gak arr orang isi minyak pagi tadi...
ramai budak laki..nak g jogging kot depe...
memang segan larr tadi...
pastu aku g lar bayar at kaunter RM 3 untuk no.13..
dekat no.13 uh ade 1 moto nak isi minyak gak..
tapi xde orang pon...
punye lar lama aku tunggu orang 2 datang..
nak g kat tempat len tapi aku dah bayar so terpaksa larr tunggu jugak...
da bape lama aku tunggu akhirnya muncul jugak tuan punya moto uh...
okee lepas isi minyak..
aku pon meneruskan perjalanan nak g sekola (poyo abis ayat aq :p)
time dlm perjalanan nak g sekolah uh...
tibe2 rasa motor cam gelong je..
aku pon berhenti larr tepi jalan...
tengok2 tayar moto aku da kempis n nampak kesan cam mane pon x taw nak cakap..
nasib baik aku bawak fon...
dengan kedit yang dah nazak uh aku pon col larr mak aku bagitaw tayar moto pecah..
tunggu larr dekat tepi jalan uh sorang2...
sume orang yang lalu dekat situ tengok2..
malu yang amat sangat tadi (tebal muke bape inchi pon aku x taw  >_< )
dalam bape minit abah ngan akak pon sampai datang naik kete..
pastu abah cakap g naik keta ngan akak..
abah aku yang bawak moto uh..
cian abah :(
aku nak bawa tapi x reti nak bawa moto yang tayar da gelong....huhuhu
dalam kete akak cakap "jom akak antar g sekola"
aku cakap "x nak larr gi orang da tawar hati nak g sekola"..
pastu akak kate g taman mewah sebab mak ade at sana...
so pegi larr taman mewah 2..
mak aku ade dekat kedai makan (sebenarnye pagi tadi mak,abah n aka g pasar)
da lame pastu abah sampai n letak moto dekat depan kedai moto at taman mewah...
n abah datang dekat kedai makan yang kitorang duduk..
pas abis abah makan kitorang balik umah..
moto tinggal dekat kedai tu...
satgi baru nak g amik....

huhuhu panjang x citer aku ??
mesti korang boring kan bace???
sory larrr kalau ayat aku tunggang langgang...
dugaan betoi pagi ni..
mesti ade hikmah kan??

okeyh larr nyh je owt aku nak taip tok entry aku ni :)
aku wat entry nie sambil dengar  lagu nie :)
hik3...
okee assalamualaikum ^_^

No comments: