aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Tuesday, March 13, 2012

dalam proses menghafaz :)



hye korang sume :)
buat ape cuti-cuti nie..
aq duduk umah tak taw nak buat ape...
dah lar duduk sorang-sorang dekat umah..
tapi aq rasa hari ni nak menghafaz surah as sajadah dan surah yassin..
semoga proses menghafaz aq berjalan lancar...
aq nie kalau menghafaz tu lambat sikit...
dan setengah orang tu ulang dua,tiga kali dah boleh ingatkan..
untung kalau aq macam tu :)
tapi semua orang ada kelemahan kan..
dan aq pon ada..
so aq kena la usaha lebih sikit dari orang yang mudah menghafaz tu kan...
aq selalu menghafaz dengan dengar bacaan orang lain dan aq akan ikut sekali orang tu bace..
tak kira lar sape pon orang 2...
kadang-kadang aq dengar mak aq bace,dengar dekat youtube dan macam-macam lagi..
dan sekarang aq dengar dari youtube...
aq paling suke dengar bacaan dekat youtube yang dibaca oleh
  Sheikh Mishary Rashid dan Taha Al Junayd...
tapi aq tak jumpa bacaan surah yassin n sajadah yang dibaca Taha Al junayd :(
jadi aq kedua-dua surah yang aq nak hafaz tu aq dengar bacaan sheikh mishary rashid...
kalau aq dengar sheikh mishary bacaq aq boleh nangis kot...
k larr jom sama-sama dengar bacaan syeikh mishary rashid

yang video bawah ni surah yassin :)



yang nie surah as sajadah :)


okeyh sampai sini je entry aq...
assalamualaikum :)

p/s :kalau nak dengar bacaan nyh dekat blog aq nie tekan larr pause dulu at lagu blog at ats 2 okee :)



 

2 comments:

Fadzmie Mohamad said...

Selamat maju jaya. ;)

arenis said...

thnx fadzmie mohamad :)