aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Thursday, May 10, 2012

serabut + kalut ....


nie kad kawin akak aku :)
nampak x peta tnjuk arah ke rumah aku tu ??hik3
simplekan ??
buat ape nak buat mahal-2 t orang buang jugak...
betoi x??




hyep :)
ape kabo sume??
sihat x??
da makan ke belom nie???
adoii banyak nye aku tanye.,.

okee-2 sebenarnye aku tengah serabot ++ kalot....
nak taw nape x?
aku serabot coz sekarang musim exam midyear...
adoii bnyak lagi yang aku x cover untuk form 4...
pening giler owt...
minggu depan ari isnin da start exam...
urghh cuak giler...
walaupun exam midyear..
tapi sume cikgu ade wat markah target untuk pelajar...
kalau target rendah-2 takpe...
ni sume tinggi,...
jenoh ler aku...

yang kalot plak sebab kenduri kakak aku yang tak lame lagi...
minggu depan ari ahad la....
mane nak siapkan benda nak bagi at tetamu lagi..
nak kemas rumah lagi...
adoii banyak benda nak kene buat...
da larh wat kenduri time aku nak exam...
mau nye tak kalot....
dengan mak aku yang suruh buat tu buat nie....
adoii tension-2..
biasa larr mak aku ni first anak dye kawin....
hik3...
hahahaha sape-2 yang free ari ahad nie jemput ler datang umah aku...
mak aku soh ajak sesape je...
so aku ajak je larr...
hik3 mai-2 jangan x mai....
aku yang masak time kenduri tu....
hahaha perasan giler masak pon aku x pandai.....
rumah aku dekat ngan giant taiping...
kalau x taw tnggu je at situ t aku mai amik :)
try tgok kad kahwin yg kat atas tu..hik3


hah!! nak minta tolong korang doakan aku dapat buat yang terbaik dalam exam ni boleyh x ???
tolong ye :)

k larh nie je kot assalamualaikum ^_^

No comments: