aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Friday, May 11, 2012

calculator BINGO :)


saje men edit-2 :)




hyep sume :)
camat petang ^_^
panaskan ari nie...
huhuhu...
dugaan-2...tadi naik moto tadi mcm ape je tengah-2 panas...
baru panas dunia da tak tahan...
dekat akhirat nanti x taw lar macam mne kn...

nampak tak tajok entry aku tu??
x nampak??
adoii kesian x nampak...
camne nak tolong bagi nampak ek?
pandai-2 sendiri larr bagi nampak sape yg x nampak tu...
okee stop merapu :)
nak taw calculator bingo tu ape??
calculator tu calculator lar yang orng gune untuk kire-2 tu....
x taw jugak bnde ape nie ha calculator >>





tu lar calculator law x taw...hik3...


yang bingo tu pulak game...
penah men x game bingo....
yang macam nie tu >>>




lebih kurang camni ler yang de nombor-2 tu...

okee da faham kan ape bnde calculator n bingo tu kan ??
selalu orang main bingo dalam kertas kan...
tapi tadi kat sekolah aku kit0wang main gune calculator...
x taw larr pulak kalau ade yang penah mainkan...
kot-2 larr aku n kwn-2 aku ketinggalan zaman er ann...
hik3...
tapi tadi mmang best main bingo gune calculator...
dan aku asyik kalah je..
mybe nombor yang aku pilih x power kot..hik3....
nak terangkan care main gune calculator tu tapi aku tak reti nak terangkan.,...
so x yah terangkan larr ek...
t pening pulok nak membacenye....
kit0wang men mule-2 dalam kelas time tu time bahasa arab(BAT)
tapi ustaz sobur x mengajar pon...
juz masok sembang-2 je...
yang kit0wang kat belakang (aku,ana,laili,dayah,pqah,zaki,syahirah,wahida,maryam)
men game bingo gune calculator....
syahirah larrr yang ajak mule-2..
pastu tengah boring n nak release tension kit0wang pon main larr....
tengah-2 dok main ustaz tegor "hah kat belakang tu buat ape dok pengang calculator??kira ape??"
kit0wang gelak je..
ustaz tu sporting bley men gurau-2 ngan dye...
kite0wng jwb arr study math...ustaz ckp study ape buku pon x de....
hahahaha...
pastu da abis waktu kelas kene g usrah plak...
kit0wang pon usung larr calculate tu g musolla...
men kat sane lak...
men jap je pastu kene masok usrah masing-2....
best lar men game tu..hik3...
sonok-2...

eppy-2 dulu sebelom start exam mid year....
walaupon tadi da start exam sivik....
hah!! tadi pas exam aku kene tasmik' surah sajadah tok kali kedua...
huh cuak bebeno-2...
da hafal da sume sampai kat ustaz teros lupe...
mule ustaz tebok-2 ayat,...aku dapat sambung skit...
pastu x ngat da..aku cakap "ustaz lupe terus ape yg saye hafal la "
pastu ustaz suruh aku bace ayat pertama sampai ayat 7...
alhamdulillah yang tu aku lancar :)
tapi x taw ler dapat bape markah aku...
surah yassin pon da lepas tinggal hadis je lagi....

hurm minggu depan start exam n minggu depan jugak akak aku kawin...
x ready lagi nie....baru bape kerat je aku study....
esok nak g library taiping...
nak study ngan bestie aku :)
jom-2 sape-2 nak join...
kite jumpe kat sane....
sok sape-2 nak g n terjumpe aku tegoq-2 lar ye...
hik3...
bley join aku study sekali :)

okee larr nie je entry aku...
mybe ade yang x paham ape yang aku nak sampaikan,...
sape yang paham tu bagos ler...
okee sume assalamualaikum ^_^

P/S : good luck tok sape yang nak exam ^_^
semoge dapat result yang terbaik oke!!!
don't give up before try oke:)
betoi x aku speaking tu...hahaha




No comments: