aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Tuesday, April 30, 2013

encik mimpi !



Bismillahirrahmanirrahim..
(Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani.)

p/s : entry nie takda perkongsian ilmu .
if nak tengok aku mengarut lebih-lebih boleh la baca entry nie (nie baru sikit aku mengarut)
entry nie sebab aku nak tunjuk ke'excited'an aku dengan encik mimpi ^^

hai bagi sapa yang baca blog aku nie .
eh blog aku ade pembaca ker ?
or aku sorang ja yang baca blog ni ?
ahh abaikan sapa yang baca or tak yang pasti aku nak jugak menaip pagi yang indah nie (ceh ayat)
nak tanya nie sapa kenal encik mimpi ? kalau kenai kedip mata 3 kali .
haha aku pon baru ja kenai dia walaupun dia nie da lama dah orang kenai .
nampak sangat aku ketinggalan .
aku kenai pon sebab kawan aku Armalina yang dok cita .
thanks bebanyak sebab hg cita aku dah terminat kat suara encik mimpi nieh .
confirm pas nie lagu-lagu dia aku download .
tapi makan masa jugak la nak download tu sebab aku MALAS :)
haaa ! kalau nak tengok blog kawan aku armalina tuh boleh la klik nie link nie -->> fairytailina
blog dia lagi kemas n cun dari blog aku .
blog aku serabut dengan obses purple aku .
so kalau nak follow boleh la follow blog dia na !
btw tu 2nd blog dia . 1st blog dia telah didelete or telah dibuang or telah diremove or apa-apa yang sewaktu dengannya .

okeh-okeh sambung balik .
tadi dok tengok video-video dia kat youtube .
pergh ada yang terharu,best,lawak secukup rasa la video encik mimpi nieh .
tengah-tengah dok layan youtube tu ternampak link blog dia .
apa lagi dengan kelajuan 240 km/j aku terus klik link blog dia  dan Follow blog tu.
baca la entry-entry blog dia tu .
then ternampak satu entry mencuit jiwa raga aku (ayat poyo lagi .)
entry pasai bestie dia.
aku nie bab-bab sedih cepat sikit tacink .
jiwa nurani aku nie lembutlah katakan .
tak da lembut sangat kekadang kental jugak sampai penah ada yang fedup dengan aku (abaikan kalau ada ejaan yang salah) .
kembali ke entry encik mimpi tadi . sweet je aku baca citer dia pasai bestie dia tu .
kalau orang salah faham mesti ngat depa macam bf/gf .
dan orang kata lelaki dengan perempuan tak boleh jadi kawan baik sebab apa aku tak tau .
tapi persahabatan depa sekerat jalan je . terputus ditengah jalan yang begitu panjang berjela-jela (apa yang aku mengarut)
dalam entry tuh dia siap ada bagi letter 4 ex-besfriend dia .
so sweet encik mimpi nie .
siap ada lagu lagi tu untuk ex-bestfriend dia . lagu tu touching gak .
dan aku dapat rasa keikhlasan dia nyanyi lagu tuh .
sikit lagi nak leleh tapi tak la leleh lagi .haha
tengah-tengah asyik layan blog dia baru terperasan last dia update blog  1/1/2012 tahun lepas lah tu kan ?
dia tak update blog dah ke?
ke dia ada blog lain yang aku tak tau ?
nak kena kaji selidik nie .
haha .


encik mimpi nie pon pandai melukis .
walaupun dia kata cuma conteng-conteng ja .
tapi aku still suka 'conteng-conteng' dia tu :)
nak tengok ke blog encik mimpi tu .
ke semua orang dah tau dan aku orang last yang tau blog dia ?
aku kan da ketinggalan jauh kebelakang pasai encik mimpi nie .
lantak korang la tau ke belum pasai blog tuh aku nak bagi jugak link blog dia !
nieh link blog -- >>Encik mimpi
bagi yang dah tahu awal dari aku jangan nak bising tau .
diam-diam sudah .
jangan buat aku malu sebab ke'excited'an aku :)

sebelom aku mengarut lebih panjang dan membosankan baik aku stop kat sini dulu .
nanti apa-apa aku update lain .
dan bagi kaum hawa yang lepasan SPM 2012 yang tak buat apa-apa tu jangan duduk online,makan, tengok tv ja .
tolong ringankan beban mak kita yang banyak tu .
kemas rumah , sidai kain , basuh kain,basuh pinggan .
yang bab masak aku tak mention sebab aku tak suka masak .
so aku tak nak buat lagi la buat masa sekarang :)
eh eh jap sebelum aku tu nak bagi tengok lagu sweetdream by encik mimpi .
lagu nie best aku suka !
enjoy this song :)


Salam alaik ^^
Wallahualam
:: segala yang baik datang dari ALLAH dan yang buruk datang dari diri nie ::

**mohon maaf jika ganti diri "aku" tu kasar...
gune "aku" dalam blog nie rase lebih selesa :)

2 comments:

Unknown said...

haha..anis! aq bru jaa update entri sal EM..unk pon sme..dh kna demam EM kerw? haha...

aneyz said...

virus hg menular kena aku . aku seharian dok dengar lagu dia ja :)