aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Sunday, April 7, 2013

Dia dah balik ! !

Bismillahirrahmanirrahim..
(Dengan nama ALLAH yang maha pemurah lagi maha mengasihani)

p/s :: awas ! entry nie entry yang agak bosan..
kalau tak nak bace boleh tekan "X" kat atas :)

aipp-2..
buat ape??
jangan buat benda tak berfaedah noh ^^

huihui nampak tak tajuk entry kat atas tuh ??
"Dia dah balik" sapa dia tuh??
"dia" tuh anak sedare aku ler (muhamad haziq)
alahai sedih beno rasenye biler dia dah balik rumah umi dengan walid dia kat :'(
takde dah la nak dengar dia menangis,sembang-2 (cara baby la)
baru je balik petang tadi sekarang aku dah rindu..
alahai gedik betoi >.<
umi dengan walid dia dah janji tiap-2 minggu balik sini..
tak balik tiap-2 minggu siap..
meraung kerinduan larr aku dekat budak kecik kemetot tu :)
balik sini nanti mesti lagi bulat..
ohoiii lagi aku suka budak kecik bulat-2 nie..
sedap dipeluk :)

okee nie nak citer yang takde kene mengena langsung dengan tajuk entry nie..
petang tadi mak aku paksa aku g follow kak cik mesyurat Ameerah..
Ameerah tuh ape ye??
Amerrah tuh untuk muslimat remaja..
p tadi ya ALLAH aku rase kerdil giler..
rase macam aku paling tak de ilmu (memang pon)
malu,segan sume ade..
rasa macam tak layak je duduk dengan depe sume..huhu :(
dan depe lantik aku jadi salah sorang AJK depe..
aduyaii ak tak pandai nak buat sume yang depe suruh..
mampu ker aku??
WaAllahualam ..


okee lah nie je nak share..
tak nak melalut panjang-2 satgi orang meluat pulak :p
nah tengok gambaq budak kecik kemetot tuh --->>

happy je haziq ^^


nak balik dah maksu (haziq cakap)


ummi walid tak nak balik nak duduk dengan maksu :(
*haziq cakap


Allahuakhbar terkejut teman ^^


haziq umur 1 hari ^^


ummi haziq baru beli bedung nie ^^

:: Haziq maksu dah rindu haziq larh :(
jadi anak umi n walid yang soleh ye sayang :)
jangan kuat nangiis..
opah haziq tak bagi maksu rindu haziq sebab takut haziq nangis kat sana :(


Wallahualam
:: segala yang baik datang dari ALLAH dan yang buruk datang dari diri nie ::

**mohon maaf jika ganti diri "aku" tu kasar...
gune "aku" dalam blog nie rase lebih selesa :)

No comments: