aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Saturday, May 4, 2013

pengalaman terINDAH ^_^


Bismillahirrahmanirrahim ..
(Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani)
p/s : nie entry pasai PAS :) if ada yang tak suka pas jangan cakap perkara tak elok tentang entry nie :)
dalam entry nie kongsi pasai keterujaan aku join Flasmob ^^

kaifa haluk my readers ?
hope sihat-2 la ye .
tak mau sakit-2 esok nak p buang undi dah :)
esok masa depan negara akan ditentukan oleh Rakyat .
haha aku cakap pon dah poyo semacam .
abaikan ayat aku yang poyo dan tak bertauliah tu  ye .

ok back to the story .
nak share pengalaman aku join flashmob PAS tadi .
if ade yang tak sokong PAS tak nak baca entry ni pon boleh .
nak baca jugak terpulanglah aku tak halang :)
ni negara demokrasi (ceh tetibe bab negara pulop)
Flashmob tadi aku join Ameerah n ade jugak campur dengan muslimat n muslimin pas yang lain .
yang paling awesome kawan-2 aku pon join sekali .
kawan aku yang join tu Nadia ,Zakirah ,Syafini and Adila (adik pini)
haha lagi bertambah ke'excited'an aku .
dah ada member yang rapat confirm perasaan malu nak edar risalah tu kurang sebab ada Geng .
1st time aku edar risalah kat traffic light .
time orang berhenti lampu merah aku n member edar risalah .
time tu nak kata tak da perasaan malu tipu sangat la kan .
malu tu still ade but try lawan .
ada yang aku bagi tak nak amik mungkin malas nak bukak tingkap kot (husnudzon)
dan ada yang tak sampai kat kereta dia lagi dah panggil nak risalah tuh .
macam gelagat ada . aku kena marah pon ade jugak .
tapi abaikan je la . orang tak nak aku nak buat camna ?
takkan nak cekik dia suruh amik jugak risalah yang aku bagi  tu ?
ohoi aku bukan gangster nak cekik orang ^^
tak nak amik biarkan hope hati terbuka time nak mengundi tuh dia nampak bulan je:)
ada yang tegur kit0rang tak panas ke duduk tengah-2 panas .
ya Allah hanya Allah je yang tau bertapa berpeluhnya aku dengan kawan time tu .
tapi dah semangat punya pasai buat jugak :)
lupa nak bagitau aku stat buat tu pukul 3 sampai kol 6.50 petang .
tak silap aku la aku tak tengok jam time tu .
anggaran aku je .
pukul 5 berhentu sat semua p solat asar dulu kat masjid kamunting .
aku , nadia , zakirah p jalan kaki balik rumah nadia solat .
lepas solat sambung balik dekat masjid kamunting .
nadh bawak keta ! time perjalanan nak p masjid kamunting banyak nampak keta bawak bendera pas dan ada buat flashmob .
kit0rang ape lagi hon abis abisan la :)
perghh semangat ooo biler orang bagi sokongan .
Hon hon bagai .
aku suka !!!
and ada jugak pemuda BN buat pusing-2 kat situ .
tak tau apa motif dia .
mungkin nak join sekali kut :)
lepas abis buat flashmob nadh antar aku balik rumah sebelum singgah giant solat dulu .
time p giant saja pakai mafla PAS orang usha pelik ja .
btw ni pengalaman best aku ngan member aku .
awesome sungguh !
mak aku sampai malam ade keje lagi . malam nie mak p trong pulok.
bangga dengan mak aku :)
nak tengok video n gambar ?
satgi kat bawah aku bagi tengok noh ^^
esok nak p berkempen pulak time orang mengundi .
mybe sekali dengan kawan-kawan aku yang sporting abis :)
jom sapa nak join? jangan buat kacau dah la .
berkempen-kempen jugak adab sebagai orang islam kena jaga .
kita berhemah :)

haaa! dengar citer tadi ade setengah tempat yang buat flashmob sampai berdarah-darah .
Allahu kenapa sampai macam tu ?
PKR tak dpat peluang nak berkempen di media massa .
kenapa sampai kami buat kempen di jalan pon kena ganggu ?
tak da buat apa-2 salah juz berdiri di tepi jalan dan pegang banner .
tak buat apa-2 rusuhan pun dari pihak kami !


sebelum aku mengarut lebih panjang nah video n gambar :)










assif  nak upload kat sini slow sesangat-2 .
video akan di upload Fb coz line kat rumah aku macam kura-kura nak belajar berjalan :)


Salam alaik ^^
Wallahualam
:: segala yang baik datang dari ALLAH dan yang buruk datang dari diri nie ::

**mohon maaf jika ganti diri "aku" tu kasar...
gune "aku" dalam blog nie rase lebih selesa :)

1 comment:

Anonymous said...

saya salah sorg flashmob kat kamunting :) tq sbb hon..