aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Sunday, February 10, 2013

minggu yang memenatkan -_-'


Bismillahirrahmanirrahim... 
:: Amaran!! readykan minda anda untuk hadam n pahamkan setiap ayat yg ditaip dlm entry ni :)


buat pengetahuan korang entry nie dalam proses untuk di ubah suai :)
aku sebenarnye bukan pandai sangat nak mengedit nie..
kalo nmpk tak elok plizz bg idea korang yg bernas untuk blog aku yg agak serabut nie ^_^

kembali ke tujuan utama!!
okee nmpkkan tajuk kat atas tu??
aku saje update nak luah perasaan kat blog ni..kuikui..
okee sesi luahan perasaan bermula !!!
get ready untuk sabarkan mata korang bace entry aku ni :)
minggu nie memang penat2 sngt2..
dalam keadaan penat2 nie aku jadi cepat terasa..kenapa yek???
hmmm pelik2 dengan mood aku yang tak tentu hala nie...
sat ok sat ko...

dalam minggu nie macam2 kene buat...
tugas aku seharian yang rutin iaitu kemas rumah,basuh kain,sidai baju...(nie memang tiap2 hari kene buat bukan minggu nie je)
masak??haha not in my list :P
aku xpandai masak so x masuk list tugas aku...
pastu akak aku pon dah bersalin...
aku pon dah jadik maksu !!
jadik tugas aku makin bertmbah...
kene layan dye n jage baby..
sume akak mintak aku kene buat coz dye pon tengah berpantang so x leyh larr buat byk keje...
n aku pon kene tengok2 kan opah aku..
die pon x bape kuat dah...
n dalam minggu nie pulak k.cik aku bertunang...
hari nie larh die bertunang 2/10/2013...
tugas aku minggu nie makin bertambah2,...
nak kene prepare mcm2....
buat kek batik,corn flakes (k.cik aku buat sndri beb 1st time)
sampai kawan ajak kuar pon aku tak dapat ikut tadi...huhu
ye larr tak aku nak kuar dalam keadaan fmily aku kelam kabut uruskan mcm2...
nak tau tak??
time bertunang k.cik aku adik beradik tunang dye sume mai...
dlam 10 buah kereta gak arr...
adik beradik tunang k.cik aku tuh ramai berbelas2 orang..
aku pnggil dye abg naim je...
tdi buat larr makan2 cikit...
smbut bakal menantu n cucu mak n abah :)
tpi makanan banyak x abis...
ajak orang mai tpi x ramai yg dtg....
mybe sibuk dengan urusan lain kot...
menu makan2 tdi mee kari dan nasi beriani...
ade jugak kuih muih n mkanan tambahan yg lain..
aku jugak larr yg tolong perabih sikit2...
naik kembong perot makan banyak :p
lepas abis spm nie badan aku da makin berisi...
aduyaii jenoh nak turun berat badan balik nie.....
okeee larr aku malas nak menaip dah sebenarnye nie...
dah penat dan mengantuk :p

nah aku jamu mata korang dengan gambaq nie --->>


k.cik n mak abg naim :)


salam cium tangan naa !!



hantaran tak tersusun =E


tunjuk cincin macam dye pulak yg bertunang -_-'
cincin murah ja :p


hantaran dri pihak perempuan :)
kek coklat jatuh time snap gmbr :(


nie pon sibuk jugak nk bergambaq :p


inche zakirah :)


k.cik :)


hantaran pihak lelaki :)
ade coklat mahai ^_^


selamat bertunang k.cik :)
jage adab,iman dan akhlak ...
dah jadik tunangan orng nie ^_^


cantik coklat niee...
esok bru dpt mkn...
dibekukan dlm peti ais :P


aiman :)
buas budak comey nie...


candittt main ngan haziq (anak akak)


penuh rumah dengan adik beradik abg naim :)


family abg naim nak blik da :)


dapat jugak bergambar sekali...
jarak dengan bukan mahram still kene jage ye :)


Amni tembam :)


okeee cukup2 lah tu je gmbr yg aku upload...
t muak plak nak tgok byk2...

nak tidoq dah ngantok nie :p

okeee Salam Alaik ^_^




3 comments:

Fatimah Nabila said...

kak sye pon tunang jugak rini..

MH said...

Assalamualaikum.
baru habis design heder..
sori lmbt ..
http://hanafisjourney.blogspot.com/2013/02/heder-tempahan-2.html

aneyz said...

ohh ye ker timm bill??tahniah tok akak :)

syukran hanafi tok header tuh :)