aneyz kun
Love Allah s.w.t and Rasulullah s.a.w ^_^

si cute n cool :)

Tuesday, October 23, 2012

test taekwondo :)

hyep all blogger :)
dah berzaman aku x hapdet blog nie an?? (hiperbola btoi ayat aq)
dah berhabuk dah blog aku nie...hehehe...yeke ???
korang amacam chat x ??
hope sihat ye :)
hah!! nak tanye nie....
yang candidates spm 2012 da ready nk spm ker??
tinggal 12 hari jep lagi nie ....
ade rase nervous x???
aku gerenti nervous ..hik3...
tapi kalau korang dah usaha insyallah Allah tolong...
banyakkan solat hajat n solat dhuha ye ^_^
ok kembali pade tajuk yang kat atas tuh ye :)
tadi ade grading tok taekwondo....
alhamdulillah sume berjalan dgn lancar...
tapi aku rase nervous bebeno smpai step pon silap....
urghh sedih :(
hope dpt result yang ok nanti...
nak dapat belt warne hijau lak.....
tapi kalau x dapat tuh tak pe la.....
nak buat cam mane x de rezeki ler tu....
nie kelas taekwondo last kot untuk tahun nie...
nak focus untuk spm lak....
urmm nak tanye pendapat korang nie aku patut masuk hostel ke x time spm nanti ???
aku nak masuk tapi hati ni sekejap nak kejap tak nak..
poning teman =='
urm k lar korang nie je kot....
gud luck ye tok candidates spm 2012 ...
aku doakan korang berjaya....
doakan aku jugak ye ^_^

hah!! sebelum aku terlupe selamat hari raya aidiladha ye :)


assalamualaikum sume :)
                                                                                                                         

No comments: